ALBERT PUJOLRÀS, nova peça pel joc interior del MULTIÓPTICAS CB SALT

Albert Pujolràs de 28 anys i 1,94 m, format al Club Bàsquet Salt, torna al club que el va veure crèixer, per incorporar-se al joc interior del MULTIÓPTICAS CB SALT. Aportarà intensitat, sacrifici i equilibri a l’equip

L’aler-pivot va començar la pràctica del bàsquet al Col·legi Dominiques de Salt, on hi va romandre set temporades fins a categoría Infantil. Quan va fer el pas a Cadet es va incorporar als equips de base del CB Salt, durant set temporades, i ja com a Sènior, jugant en el segón equip a Segona Catalana, és fitxat pel CB Sant Narcís de Primera Catalana en la temporada 2010/2011. Desde llavors ha estat en el sènior del CB Sant Narcís, cinc temporades a Primera Catalana i dues a Copa Catalunya.

IMG-20170719-WA0002