El MULTIÓPTICAS CB SALT de Lliga EBA aposta pel planter per a la temporada 2017/2018

IMG-FGP

Tres jugadors de la plantilla del nostre Primera Catalana de la temporada passada seran jugadors d’EBA a tots els efectes i amb tot mereixement.

L’aler FRANCESC FERRAGUT QUER de 1,89 cm i 24 anys. Intensitat, efectivitat i elegància desde el perímetre. Iniciat de ben petit a Col·legi Dominiques de Salt i temptat per entrar als equips de base del FC Barcelona. Ha format part de totes les categories del CB Salt, la majoria preferents o interterritorials, i ha excercit i excerceix molt activament la seva faceta d’entrenador de formació del club. La temporada passada ja va tenir l’oportunitat de debutar a Lliga EBA, fent actuacions de mèrit. Aquest any l’hi arriba el moment per ser un referent del primer equip.

El pivot MANEL GORGA FUSTER de 2,05 cm i 25 anys. Centimetres, lluita i intimidació a la pintura. Va començar a jugar a bàsquet de ben petit al Col·egi Maristes de Girona. En edat infantil passa al Col.legi Vedruna de Girona. De cadet juga al BC Fontajau i va ser fitxat per l’Akasvayu-Sant Josep per jugar al seu equip preferent. Va debutar al CB Sant Narcís a Primera Catalana en la seva primera campanya com a sènior. El següent any va fitxar pel segon equip del CB Salt que llavors jugava a Segona Catalana, desde llavors ha seguit en aquest equip i ajudant en partits puntuals al primer equip de lliga EBA. Ara l’hi toca fer el salt definitu i consolidar-se a la nova categoría.

El base ANDREU PIQUERAS BARCELÓ de 1,85 i 24 anys. Seny, visió i anotació en la direcció de joc. Va iniciar-se en la pràctica de bàsquet en el Col.legi Masmitjà. En categoría Pre-Infantil va anar a La Salle de Girona. En edat cadet va passar a formar part de l’equip preferent Salle-Salt, fruit d’una vinculació entre el Col.legi La Salle i el CB Salt. A partir d’aquell moment va seguir a les files del CB Salt formant part dels equips preferents i interterritorials fins a júnior. En categoría sènior ha estat sempre en el segon equip del club, debutant la temporada passada a Lliga EBA en diversos partits. El seu bon treball l’ha conduit, la propera temporada, a ser part important de l’equip EBA.

Properament mes notícies del primer equip.