ORIOL VERDÉS, CONTINUÏTAT PEL MULTIÓPTICAS C.B. SALT

BF9G9823

Oriol Verdés en un partit del Sènior B Masculí. Foto: Agustí Prats

Oriol Verdés ha estat l’escollit per agafar la banqueta del Multiópticas C.B. Salt després de la marxa d’Eric Surís.

El tècnic, de 40 anys, és un conegut de la casa. Va entrar al club la temporada 2009/2010 com a ajudant del llavors Segona Catalana Masculina i des d’aquell moment ha anat progressant com a entrenador al Club Bàsquet Salt. La temporada següent, 2010/2011 es converteix en el primer entrenador del Tercera Catalana Masculina. Tot i això, l’any posterior es converteix en l’ajudant del mateix Eric Surís a Copa Catalunya, pel que ja té una certa coneixença de l’equip i dels seus jugadors. La temporada següent deixa d’entrenar per circumstàncies personals i el seu retorn ja ve ple d’èxits. La temporada 2013/2014 aconsegueix pujar el Tercera Catalana a Segona, recuperant la categoria perduda unes temporades enrrere. La temporada 2014/2015 signa una bona temporada aconseguint la permanència a la categoria i el 2015/2016 l’equip reivindica el seu bon moment de forma aconseguint l’ascens a Primera Catalana. Amb tot, dos ascensos en els darrers 3 anys.

“Dono gràcies a l’Eric, per posar el meu nom sobre la taula com a possible relleu, i a l’Albert Maruny, el director tècnic, per la confiança que em dona amb aquesta responsabilitat” manifesta Oriol Verdés. A més, també afirma que “treballarem al màxim per seguir mantenint l’equip a la lliga EBA, categoria on els últims anys ha fet gaudir a l’afició de valent”.

L’Albert Maruny manifestava que “volíem conservar el bloc i la filosofia de l’equip. Qualsevol nom que vingués de fora no ens podia garantir això, per aquest motiu optem per l’Oriol. Marca una continuïtat que és bona tant per l’equip com pel club”. Igual que el nou tècnic, acaba donant “gràcies a l’Eric per tots aquests anys de treball i esforç que ens han portat tantes alegries. Li desitjo molta sort allà on vagi”.

La resta de l’equip tècnic encara està per definir, tot i que no s’esperen grans sorpreses.