EL C.B. SALT, PREMI 3 DE MARÇ

SaltpresentacióEl Club Bàsquet Salt s’està posant de moda aquests últims dies. L’última notícia és que l’Ajuntament de la Vila de Salt ha decidit atorgar el premi 3 de març d’enguany al Club Bàsquet Salt en la categoria d’entitats – a falta de ratificació pel Ple. El jurat dels premis ha argumentat el reconeixement en base a “la seva tasca de foment de la pràctica esportiva i la promoció de l’esport base, tot vetllant per la transmissió de valors com la solidaritat, el compromís i el treball dels hàbits saludables entre les infants i els joves del municipi i de fora de Salt. Alhora que ha portat del nom de Salt en positiu arreu del país”.

Des del Club Bàsquet Salt estem molt orgullosos de ser Premis Tres de Març. “Els esforços de molta gent són reconeguts amb aquest premi, no són anys senzills per les entitats esportives. Hi ha molts impediments, sobretot econòmics, però reconeixements com aquests et fan tirar endavant”, declara el president del club, Mateu Torrent.

Els Premis Tres de Març són tota una institució al municipi. Es van crear l’any 1988 i s’han donat ininterrompudament des de llavors. El jurat està presidit per l’alcalde, Jordi Viñas, i a més en formen part el regidor de Cultura, un representant de cada grup municipal, els fills predilectes de Salt i 4 representants entre els premiats els últims 10 anys. En la categoria d’entitats s’han reconegut associacions tant importants pel poble com Càritas de Salt (1995), els Marrecs (1998) o els Diables d’en Pere Botero (2002). Els premis també tenen la categoria de persones, en què s’han premiat Salvador Sunyer (2012) o Jaume Puebla (2015). Aquest any, serà guardonat Tomàs Aurich i Bonmatí, reconegut per les seves tasques de voluntariat al municipi. Per veure més informació del premi i dels premiats fer clic aquí.

Tomàs Aurich i el Club Bàsquet Salt rebran els premis Tres de Març (Diari de Girona)

El CB Salt i Tomàs Aurich, premis Tres de Març (El Punt Avui)