NOTA INFORMATIVA / INFORMATIVE NOTE

[English below]

En els últims dies hem rebut notícia que un suposat agent de jugadors està oferint places per a jugadors al nostre primer equip masculí, jugant a Lliga EBA. Aquestes places les ofereix a canvi del pagament d’una certa quantitat de diners per avançat. El Club Bàsquet Salt vol informar que no ha iniciat cap mena de contacte amb cap agent FIBA per aconseguir fitxar jugadors pel Multiópticas C.B. Salt. L’anunci és totalment fals. Emplacem a tot jugador a que contrasti la informació rebuda per part dels seus agents. Des d’aquí també demanem a aquesta persona que aturi aquesta activitat.

Club Bàsquet Salt

During the last few days, we have heard that an agent is offering spots in our EBA team in exchange for a certain amount of money in advance. Club Bàsquet Salt wants to inform that it hasn’t initated any kind of contact with any FIBA agent in order to sign players for Multiópticas C.B. Salt. The anouncement is completely false. We encourage any player to contrast the information he receives from their agents. Moreover, we expect that person to stop this activity as soon as possible.

Club Bàsquet Salt