PLANAS, NOU BASE PER L’EQUIP EBA 2015/2016

IMG-20150706-WA0000Després de la confirmació del retorn de Burguet i la baixa confirmada de Roger Oliva, el Club Bàsquet Salt anuncia la incorporació del base Guillem Planas (1994) per la nova temporada a Lliga EBA.

Planas, després de formar-se al CB Sant Feliu, estar des dels 15 anys a 3a Catalana i passar els dos darrers anys a Primera Catalana i Copa Catalunya amb en CESET, la temporada 2015/2016 li arriba el torn de debutar a Lliga EBA de les mans del club saltenc.

El fet de tenir només 20 anys, però, no és un inconvenient per Eric Surís. “En Guillem és un base jove amb gran projecció, ens farà fer un pas endavant en la qualitat de treball i la competitivitat en la seva posició”, declara l’entrenador.

Planas s’afegeix per tant a Pujols, Fexas i Agustí en la posició de base.

Tenint totes les posicions cobertes, el Club confia en tancar una última incorporació per reforçar el joc interior.