CAMPIONAT 3X3 ESPAI GIRONÈS

Des del Club Bàsquet Salt, com a entitat col·laboradora, ens plau convidar-vos al Campionat 3×3 Espai Gironès que es celebrarà el proper 1 d’abril al Pavelló Municipal de Salt.

Com veureu als fulls informatius, la inscripció és totalment gratuïta i l’activitat es portarà a terme de les 09:30 a les 13:30 aproximadament. Per a apuntar-se s’ha d’enviar un correu electrònic a marketing@unigirona.cat amb les següents dades:

• Nom de l’equip
  • Categoria
  • Nom dels participants
  • Any de naixement
  • Club/escola que representen
  • Telèfon i mail de la persona responsable

Aquesta és la primera activitat que el club participa com a entitat col·laboradora des de que es va firmar l’acord de col·laboració entre l’Espai Gironès i el Club Bàsquet Salt, i és per això que ens fa especial il·lusió la celebració d’aquest 3×3 al nostre pavelló i encoratgem als nostres jugadors i jugadores a que s’hi apuntin per tal de gaudir una jornada d’allò més profitosa per a tothom.

A continuació us deixem amb el díptic informatiu:

Cartell1 Cartell2