JA SOM 1000 A TWITTER!

1000twitterAhir dia 19 de febrer vam arribar a la xifra de 1000 seguidors a Twitter! Estem presents a aquesta xarxa social – amb l’usuari @cbsalt – des del 2011, però l’augment en el que va de temporada ha estat exponencial, vam començar la temporada amb 700 seguidors i a dia d’avui hem superat els 1000, moltes gràcies a tots els que ens seguiu al món 2.0!

Assolint aquesta xifra ens situem com un dels clubs de la província amb més seguidors a aquesta xarxa social per sobre de clubs amb equips a Copa Catalunya com el Bàsquet GEiEG (739 seguidors) o el CESET (577 seguidors) o per sobre de l’altre EBA de Girona, el C.B. Quart (632 seguidors). Ara bé, encara queden lluny els més de 4500 seguidors del Bisbal Bàsquet, segurament el club amb més seguidors de la província.

També a Facebook hem augmentat el nombre de seguidors aquesta temporada, on vam començar amb 500 “m’agrada” i ja estem amb més de 600. Gràcies també als que ens seguiu per aquí!

Per acabar, recordar que aquest any hem estrenat aquesta web amb domini propi, clubbasquetsalt.cat, i que a partir d’avui deixa d’estar operatiu el blog que vam tenir durant els anys anteriors.