NOU XANDALL DEL CLUB

Xandall davant Xandall darrera

Ja tenim disponible el nou xandall del club! Té un disseny molt semblant a l’anterior, mantenint així la imatge del club, però amb alguns canvis:

• Butxaques exteriors de la jaqueta amb cremallera
  • Butxaques interiors a la jaqueta
  • La jaqueta no té la possibilitat de ser de màniga curta
  • Elaborat amb una tela diferent

El xandall pot ser de qualsevol talla, amb la possibilitat de personalització. És a dir, es pot sol·licitar una talla L de pantaló amb una llargada diferent a la que seria l’estàndard. A les oficines del Club tenim xandalls de mostra per tal de determinar quina seria la millor opció per a vosaltres.

El preu també varia. El xandall complet té un preu total de 65€ amb l’IVA inclòs. Existeix la possibilitat de només comprar una part d’aquest. La jaqueta són 40€ i els pantalons 25€.

Per a comandes i reserves envieu un correu electrònic a clubbasquetsalt@gmail.com o veniu a les oficines del Club al pavelló!