FES-TE SOCI PER NADAL I GUANYA DINERS AMB RES!

Promoció Nadal

Al Club Bàsquet Salt ens hem tornat bojos! Si et fas soci o sòcia durant el període de Nadal* guanyaràs diners!

Sí, sí, el que sents! La quota anual per als socis és de 20€, doncs nosaltres te’n tornarem 30! Com? Doncs mitjançant el nostre conveni amb RES Catalunya, en el moment de fer-vos socis del Club Bàsquet Salt us regalarem una targeta amb 30 RES (30€) perquè vosaltres podeu gastar on vulgueu.

Què és RES? Com vam explicar en el moment del patrocini i podeu trobar a la web de RES Catalunya, el RES és la moneda que s’utilitza dins l’agrupació RES, un grup de petites i mitjanes empreses locals, que prioritzen les compres entre elles. El valor d’un RES és el mateix que l’euro, però amb la particularitat que sempre obtens un 50% extra dels diners que traspassis a la teva targeta. L’objectiu principal del RES és incentivar les compres al comerç local de proximitat, aquell que t’ofereix el tracte personal que no t’ofereixen les grans cadenes, el comerç que dóna vida a la teva ciutat.

Com beneficiar-me d’aquesta promoció? Molt fàcil, segueix aquests passos!

1. Omple el formulari que trobaràs a continuació
  2. Fes l’ingrés de 20€ a la compte del C.B. Salt: BBVA 0182 – 2771 – 38 – 0201556637
  3. Al concepte posa-hi “Soci + Nom Cognom”
  4. Rebràs un correu de confirmació i podràs passar a buscar les dues targetes al pavelló!

FORMULARI

*des de la publicació d’aquesta entrada fins el dia 6 de gener