TORNA EL 4t TORNEIG VILA DE SALT!

Cartell

Aquest Nadal el Club Bàsquet Salt tornarà a organitzar el Torneig Vila de Salt de bàsquet! En aquesta 4a edició el torneig està adreçat a les categories Júnior Masculí, Júnior Femení i Cadet Masculí.

Els dies en què es celebrarà el torneig seran els propers dies 2 i 3 de Gener de 2015 de 10:00h a 21:00h, al Pavelló Municipal de Salt.

Igual que en anteriors edicions, el torneig és d’àmbit provincial, obrint les portes a tots els Clubs de la província de Girona, tot i que no es tanca la possibilitat a la participació d’algun equip d’altres indrets.

Si esteu interessats en participar-hi agraïriem que en breu ens ho comuniquessiu per tal de reservar plaça al telèfon 655311733 (Albert Maruny) o bé al correu electrònic clubbasquetsalt@gmail.com

L’import per participar és de 12€ per jugador, amb un pagament mínim de 10 jugadors (120€). Abans del dia 18 de desembre de 2014 ens heu de fer arribar el full d’inscripció de l’equip juntament amb el comprovant de l’ingrés.

4t Torneig Vila de Salt – Full d’Inscripció

Les bases de competició i els calendaris de joc es facilitaran una vegada confirmada la vostra assistència.

Animeu-vos!