BENVINGUTS A LA NOVA WEB!

Sin títuloL’octubre de l’any 2008 el Club Bàsquet Salt s’obria pas a internet. Durant aquests quasi bé 6 anys el blog que teniem ha anat patint diverses modificacions i el Club ha anat creixent mica en mica. Avui, dia 8 de setembre de 2014, creiem que ha arribat l’hora de reinventar-se per complet i diem adéu al cbsaltv.blogspot.com i donem la benvinguda a la nova web del Club, clubbasquetsalt.cat

Aquesta és una web amb un disseny més atractiu, de més fàcil navegació i on esperem que us hi sentiu còmodes navegant.

Com el blog, té el seu apartat de notícies, on anirem penjant el més rellevant del dia a dia del club. Compta amb un calendari on podreu veure tots els partits del club una vegada surtin tots els calendaris. També, una vegada es faci la presentació dels equips, hi hauran les corresponents fotografies oficials dels diferents equips masculins i femenins del club – per ara només disponible la del iSports Salt. I altres coses que podeu anar descobrint pel vostre compte.

Ara comencem un període d’adaptació a la nova web, en què esperem que ens doneu el vostre feedback per millorar-la. Durant aquest temps conviuran blog i pàgina web tot i que només s’actualitzarà el segon. D’aquí un temps tancarem per complet el blog i ja només tindrem el clubbasquetsalt.cat.

Esperem que us agradi!