ACORD DE PATROCINI AMB RES CATALUNYA

Foto RES

Firma de l’acord amb RES Catalunya

RES Catalunya i el Club Bàsquet Salt han arribat a un acord de patrocini per a la propera temporada 2014/2015 – amb la possibilitat de renovació del conveni.

Tot i que no poden transcendir les condicions econòmiques per motius contractuals, es pot confirmar que el patrocini és en moneda RES – a part de material per l’equip tècnic del primer equip a Lliga EBA. Així doncs, durant aquesta temporada, el primer equip masculí del C.B. Salt lluirà el logotip de RES Catalunya a la part posterior del pantaló de joc.

Amb aquest acord, el Club Bàsquet Salt també passa a ser membre de la xarxa RES i, com a tal, durant aquesta temporada s’oferiran promocions exclusives per a membres RES al bar del pavelló.

La moneda RES va néixer a Bèlgica i actualment compte amb milers d’usuaris i negocis. L’objectiu principal d’aquesta és incentivar el comerç local de proximitat. El valor és el mateix que l’Euro però amb l’incentiu que cada vegada que carregues el compte RES obtens un 30% més. És a dir, amb la càrrega de 100€ al teu compte, obtindràs 130 RES per consumir en els comerços afiliats a la xarxa RES.

Si esteu interessats en formar part d’aquesta xarxa és tant senzill com adquirir les targetes RES al bar del pavelló la propera temporada o enviant-nos un mail a clubbasquetsalt@gmail.com. Tenim targetes de 10€ i de 20€. Però, com a promoció exclusiva, per a aquesta primera recàrrega us oferirem 15 RES i 30 RES respectivament, és a dir, un 50% més de diners dels que carregueu!

Podeu consultar tota la llista de negocis que formen part de RES clicant aquí.