SALT A EBA #SALTÉSEBA

Avui, dia 2 de juliol de 2014, el Club Bàsquet Salt està orgullós de poder confirmar l’ascens a Lliga EBA per la temporada 2014/2015. Ahir es va dipositar l’aval a la Federació Espanyola i avui s’ha formalitzat la inscripció. Per tant, a falta de confirmació oficial per la FEB, ja som nou equip d’EBA.

Aquest és un ascens històric pel Club Bàsquet Salt, mai cap equip del club havia competit en una categoria tant alta. L’equip estarà format per la gran majoria del bloc que formava l’equip a Copa Catalunya i que va aconseguir l’ascens a EBA a la pista. Eric Surís també continuarà sent l’entrenador i declara que “encarem amb moltíssima il·lusió aquest repte, serà una missió difícil però tenim molta fe en el nostre treball i amb el convenciment que l’equip ha arribat a un punt de maduresa idoni per afrontar-ho”.

Tot i això, el Club Bàsquet Salt vol tocar de peus a terra i el pressupost de l’equip serà segur el més modest de la lliga, valorant la gran situació del club en el treball del planter, creixent des de la base en la tasca amb les escoles, fins a l’ascens del primer equip a Lliga EBA – d’un grup que recordem que ja va aconseguir l’ascens de Primera Catalana a Copa Catalunya.

El President del Club també afirma que “afrontem aquest ascens de categoria amb prudència i amb la certesa de que el camí formatiu que està agafant el club és l’adequat. Seguim creixent com a club, sempre de peus a terra, i volem fer que el poble i els nens que pugen segueixin gaudint d’aquesta etapa tan exitosa”.

En els propers dies el Club pot oficialitzar algun fitxatge que completarà l’equip per a reforçar-lo davant d’aquest gran repte. També esperem anunciar algun acord de patrocini i/o col·laboració que ens ajudi a afrontar la següent temporada

Per acabar, donar les gràcies a la gent que ha fet que això sigui possible i també pel suport rebut durant aquesta temporada, i especialment aquests últims partits.

Som-hi Salt!