3er TORNEIG VILA DE SALT – CONCURS CARTELL

Cartell guanyador 2n torneig vila de Salt

Des del Club Bàsquet Salt tenim el plaer de comunicar-vos que aquest any durem a terme la tercera edició del Torneig Vila de Salt! Es disputarà els dies 2,3 i 4 de gener del 2014 al Pavelló Municipal de Salt i com l’any passat necessitem un cartell per fer-ne propaganda i que hi hagi promoció d’aquest!
Ens voleu ajudar? Doncs nosaltres obrim el període per a la presentació de propostes! El disseny és lliure i només hi heu d’incloure les següents dades:
  • Títol: 3r Torneig Vila de Salt de Bàsquet
  • Dates: 2, 3 i 4 de gener
  • Horaris: Dijous i divendres de 16 a 21h; Dissabte de 10h a 14h i de 16h a 21h
  • Lloc: Pavelló Municipal de Salt
  • Categories: Cadet Masculí / Júnior masculí
  • S’ha de deixar un espai per als patrocinadors
IMPORTANT: Teniu temps limitat! Fins el divendres 25 d’octubre! Un cop el tingueu fet el podeu enviar a clubbasquetsalt@gmail.com o presentar-lo a les oficines del club al mateix pavelló. Si teniu algun dubte sobre el concurs no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres a través dels canals habituals (formulari de contacte o correu electrònic anterior).
El cartell serà exposat per diferents pavellons i establiments de Salt i Girona. Properament us facilitarem més informació del torneig i de la seva corresponent inscripció.
Des del Club Bàsquet Salt us animem a que participeu al concurs! Esperem les vostres propostes!

Fins aviat!

2 pensaments sobre “3er TORNEIG VILA DE SALT – CONCURS CARTELL