CAMPIONS DEL XXXVII MEMORIAL MATEO PELL

El passat cap de setmana (6, 7 i 8 de setembre) es va disputar al Pavelló de la Farga de Banyoles el XXXVII Memorial Mateo Pell.
En categoria masculina els equips participants van ser el C.B.Salt, el C.B. Adepaf Figueres, el C.E. Bisbal Bàsquet i el C.B. Sant Narcís.

En la semifinal (6 de setembre) disputada contra el C.E.Bisbal Bàsquet, el nostre sènior va guanyar el partit per un ajustat (67-61). Pel que fa a la final (9 de setembre) disputada contra el C.B.Adepaf Figueres, el nostre sènior va guanyar amb solvència el partit (92-60) (enllaç 9 esportiu).
Com a novetat d’aquest any, també es va disputar el I Memorial Mateo Pell en la categoria cadet, on els nostres cadets van guanyar el triangular disputat a la vila de Banyoles amb resultats molt amplis als dos partits disputats.
Així doncs, cap de setmana molt positiu pel club on 4 dels últims 6 trofeus són saltencs, a la vegada que s’assoleix el doblet al guanyar el torneig en les dues categories.
Esperem que sigui l’inici d’una gran temporada pel club.
SOM-HI SALT!