1r TORNEIG DE BÀSQUET VILA DE SALT

Benvolguts,
Us volem fer saber que per les Festes de Nadal, el Club Bàsquet Salt organitza el I Torneig Vila de Salt de bàsquet en les categories Infantil i Cadet Masculí. Els dies que es celebrarà el torneig seran els 28, 29 i 30 de desembre de 2011 al Pavelló Municipal de Salt. Ens agradaria molt comptar amb la participcació d’algun dels vostres equips en aquestes categories!
El torneig és d’àmbit provincial, obrint les portes a tots els Clubs de la Provínicia de Girona, tot i que no tanquem la possibilitat a partipar a algun equip d’altres indrets. L’import per a participar serà de 10 euros per jugador, amb un pagament mínim de 10 jugadors. El pagament s’ha d’efectuar en el número de compte de ‘La Caixa’ 2100-8161-22-2300032121 abans del dia 20 de desembre. Posant com a referència el nom de l’equip.
El sistema de competició, a concretar grups i equips, serà el següent:
  • Els dies 28 i 20 hi haurà la FASE DE CLASSIFICACIÓ amb una lligueta a una volta dels diferents grups
  • El dia 30 es disputarà la FASE FINAL en què hi haurà la semifinal i la final
Si us animeu a participar-hi agrairiem que en breu ens comuniquessiu la vostra assistència (abans del 12 de desembre) al telefon 655311733 (Albert Maruny) o al correu electrònic clubbasquetsalt@gmail.com. Les bases de competició es facilitaran una vegada confirmada la vostra assistència.
O si ho preferiu podeu descarregar-vos el full d’inscripció aquí, o també omplint aquest formulari via internet.

Cal portar els dies del torneig les fitxes federatives, per tal d’assegurar que en cas de lesió els jugadors els cobreixi la mútua.

Esperant la vostra resposta
Atentament,
Club Bàsquet Salt

Recordeu adjuntar COMPROVANT de PAGAMENT via mail clubbasquetsalt@gmail.com o a les Oficines del Club!