EL CLUB BÀSQUET SALT A LA REVISTA "BÀSQUET CATALÀ"

Bon dia!

La revista número 44 de la Federació Catalana de Basquetbol és especial per al Club Bàsquet Salt. Hi podem trobar un reportatge de dues pàgines sobre el nostre club. Ja en l’índex ens defineix com:

“Un històric de les comarques gironines, que aquesta temporada disposa de 15 equips, i segueix desenvolupant una tasca continuada de formació i difusió del bàsquet a les seves contrades”

En l’article hi podem trobar una breu ressenya històrica del club amb els nostres primers èxits i la situació actual del club. També hi ha una entrevista amb el president, Mateu Torrent i un parell de fotografies dels nostres Sènior A.

A la revista també hi podeu trobar una entrevista amb Jordi Robirosa, un reportatge del club FC Martinenc, i també del paper de Catalunya als Campionats d’Espanya de Seleccions Autonòmiques Cadet i Infantil.

Aquí us deixem un enllaç a la revista:

Fins aviat i FORÇA SALT!