SÈNIOR A FEMENÍ MILLOR EQUIP DE L’ANY!

Bon dia!

Aquest proper 11 de desembre a les 20:00h, a la sala de la Coma-Cros es farà entrega al Senior Femeni del C.B. Salt el premi al millor equip de Salt de l´any 2008-09. En aquest cas, s´ha tingut en compte els mèrits adquirits en els últims quatre anys, no només esportius sino per reflexar els millors valors de l´esport.

La temporada 2004-05, el C.B. Salt va aconseguir la setena posició en el primer grup de 1ª Catalana, la millor de la seva història. D´aquell equip queden actualment al club l´entrenador Josep Montané (ara coordinador), la Glòria Rodriguez i la Mireia Fraixinó (ara delegada de l´equip). Al final d´aquella temporada  la major part d´aquell equip es va retirar. Un grup molt jove va haver d´agafar el relleu, entre d´altres, la Sonia Vidal, l´ Ariadna Farreras, la Cristina Palomeras i l´Anna Blancafort.

Malaraudament, la seva joventut va fer que tinguessin dos descensos consecutius de categoria i que l´equip es quedés a 3ª Catalana. En aquells dos anys on només van assolir set victories, però mai van deixar d´anar a entrenar en un ambient positiu. En aquest temps algunes jugadores van anar deixant l´equip, però el nucli dur de l´equip es va mantenir.

La temporada del 2007-08 va començar amb el retorn de dos jugadores com la Mireia Fraixinó i la Raquel Carbonés (malauradament lesionada a la pretemporada). Amb aquest punt d´experiència i el seu treball diari, van assolir el Campionat de Catalunya de la categoria i l´ascens a 2ª. La temporada 2008-09 va veure el retorn de la Glòria Rodriguez a l´equip, així com el debut amb el senior de tres jugadores que havíen jugat amb el primer júnior interterritorial que havia tingut el Salt en 6 temporades (Julia Bellet, Alba Figueres i Anna Carbó), més tres reforços que de seguida van notar el club com el seu propi (Laura Turró, Meritxell Simó i Elisenda Casassas), i, per a la sorpresa d´alguns i satisfacció de molts, l´equip va tornar a primera catalana.

Aquest any serà dur, perque hem patit les baixes de la Mireia i la Laura per la resta de la temporada, però que ningu dubti que aquest any les noies ho seguiran donant tot a cada entrenament i a cada partit, fent pinya entre elles, per damunt de les victòries i de les derrotes. Sense cap mena de dubte, un exemple a seguir per a tots els equips del club.

A continuació us adjuntem el Comunicat de l’Ajuntament de Salt: (Si no el veieu correctament feu click aquí)

Fins aviat i FORÇA SALT!