SUBCAMPIONS DEL TORNEIG LA SELVA

Bon dia!

El cap de setmana passat es va disputar el Torneig la Selva, organitzat pel Bàsquet Farners, en què hi participen, en el Torneig masculí, el C.E. Onyar, el Bàsquet Farners, el C.B. Quart, i el Sènior A Masculí del nostre Club.

El partit de semifinals el va diputar contra el C.E. Onyar, equip dirigit per l’ex-entrenador del nostre club Òscar Gimenez, el seu equip, que jugava com a local, va fer un inici de partit en tromba que feia que als 2 minuts de partit el marcador reflectis un 10-2 i una sensació de superioritat aplastant. Un temps mort d’Eric Surís va provocar un tomb en el desenvolupament del matx que a la mitja part ja guanyavem de 10 (39-49). Durant la segona part l’entrenador de l’Onyar va ser expulsat pel colegiat i les diferències es van anar ampliant fins acabar el partit amb un 69-86 a favor nostre. Així ens plantavem a la final contra el Quart, que havia guanyat l’anfitrió 61-64.

El partit de la final va ser radicalment diferent, el partit va començar amb un Quart molt motivat i amb molta intensitat, tot i això vam poder retallar diferències gràcies a un gran Xavier Torrent. La segona part va començar amb un marcador molt baix, però Eric Surís sorprèn a la represa amb un plantejament més agressiu presionant a tota la pista cosa que va fer que aconseguissim uns bàsquets fàcils que ens van portar a posar-nos per davant en el marcador. Novament X. Torrent estava al capdavant de la remontada. Aquí és on Marc Dalemus ha aturat el joc i ha posat el seu equip novament al camí de la victòria. Un extraordinari triple de Guillem Serra, nomenat al final MVP del torneig, i dos contraatacs seguits culminats per Pau Bassart han donat al Quart una avantatge de 4 punts insalvables per el nostre Sènior que així es converteix en el subcampió del torneig.

Fins aviat i FORÇA SALT!