MÉS DE 6000 VISITES!

Bon dia!

Sí, concretament són 6090 vistes les que hem registrat des de que vàrem obrir el blog, el mes d’octubre de l’any passat. Moltes gràcies a tots perquè durant aquest primer any de funcionament, tot i que sabem que la pàgina no ha arribat a tots els membres del club i que s’ha de fer més promoció del blog hem rebut unes 676 visites al mes, cosa que fa que la nostra feina es vegi recompensada.

Durant aquest any hem posat coses noves des de que varem començar com ara una nova plantilla, el calendari que intentem anar actualitzant cada setmana amb els horaris que pertoquen, amb alguna enquesta de tant en tant, amb el forum (que esta una mica aturadet), amb un nou canal del Youtube, hem actualitzat alguna foto d’equip que ens han enviat els pares i/o jugadors del mateix equip…

Tot i això estem oberts a qualsevol cosa per millorar el blog a través del nostre formulari de contacte que en podem trobar l’enllaç tant al peu de la pàgina com al començament a la barra superior.

Ara ja ve l’estiu, i per tant tot i que als despatxos hi haurà una feina intensa per acabar de confeccionar les plantilles, aquí potser només hi haurà un escrit al mes fins que no torni a començar la temporada a tota màquina.

Esperem que aviat tinguem unes declaracions del president i/o del coordinador de valoració de la temporada en general del club i en concret d’alguns equips. Per tant estigueu atens al blog.

I una vegada més:

Fins aviat i FORÇA SALT!

3 pensaments sobre “MÉS DE 6000 VISITES!

1. que voleu que us digui, veurem amb el temps, si les “adquisicions” a costa de gent de la casa que s'han fet, van prou bé com perqué algú, pugui “descansar” tranquil.
    que vagi be el proper any.

M'agrada