JA EL TENIM AQUÍ, EL NOU FÒRUM DEL C.B. SALT

Bones!!

Tal i com us vem anunciar fa una setmana, tenim aquí una de les novetats principals. El fòrum!

Creiem que aquesta pot ser una bona manera perquè vosaltres opineu amb llibertat (veure normes del fòrum) i així poder crear un debat amb els membres del club, ja siguin directius, jugadors o jugadores, entrenadors o entrenadores, etc.

Per poder publicar entrades o comentar entrades d’altres persones us haureu de fer un primer pas molt senzill, registrar-vos i desprès a comentar!

Com podreu observar hi han diverses categories:
General, aquí podreu comentar coses globals sobre el club.
Partits del club, aquí podreu escriure sobre els partits que es duen a terme durant el cap de setmana, sobre els partits més polèmics, etc. Sempre amb respecte.
Equips, aquí un cop cliqueu a equips, us sortiran tots els equips que hi han al club i així poder dirigir més bé els vostres textos.
Avisos, aquí els administradors penjarem coses que us volguem comunicar o coses que podran canviar, etc…
Bàsquet en general, un cop hagueu entrat en aquesta secció, podreu triar ACB, NBA i altres, per parlar del bàsquet, però més enllà del nostre club.
L’hora del pati, aquí és per parlar de coses totalment alienes al bàsquet, al C.B. Salt i tot el que estigui relacionat amb el bàsquet.

A cada lloc, trobareu les normes, que en cap cas es poden saltar, si els Administradors considerem que algun missatge pot ofendre algunes persones, o s’ha fet amb caràcter ofensiu, tenim el dret de borrar-lo, i en cas molt greu, borrar la persona del fòrum.

Aquest és l’aspecte que té el fòrum:

Cliqueu aquí per accedir al fòrum.

Si encara no heu vist els resultats de la setmana cliqueu aquí

Esperem que us agradi i FORÇA SALT!

Vota'm al TOP CATALÀ!
Votan’s al top català!