SENIOR A FEMENI, LA GRAN REVELACIÓ

Doncs si hem de triar un equip de tots els que hi ha al club en aquest inici de temporada, jo crec que hauríem de triar el senior A femení. Acaben de pujar de categoria i a la setena jornada estan en segona posició amb un balanç de 6-1.
Realment és molt meritori el que estan fent les noies d´en Puxi i en Frosti fins a dia d´avui. Ja porten més victories en aquestes set primeres jorandes que en la última temporada complerta que l´equip va estar a segona catalana.

Aquest any tenim el retorn al club després de tres temporades fora de la Gloria Rodriguez i tres jugadores noves al club, la Laura Torró, la Meritxell Simó i la Eli Cassassas (segur que hi ha alguna s de més,jeje,je…)

Aquí teniu un video de 1m de la victòria al camp del Valldemia. Joc en equip !!!!

2 pensaments sobre “SENIOR A FEMENI, LA GRAN REVELACIÓ